Viktigt information om faktura för sop- och latrinhämtning i Karlsborgs kommun

Från och med den 1 oktober 2019 förändras faktureringen av sop- och latrinhämtning i Karlsborgs kommun. 

Nytt bankgiro
Vi ber er uppmärksamma att betalning fortsättningsvis sker till Avfallshantering Östra Skaraborg på fakturan angivet bankgiro: 5080-6199.

E-Faktura
Anmäl dig till e-faktura via din internetbank och få fakturan elektroniskt. Alla uppgifter är förifyllda på fakturan, vilket förenklar betalningen (t.ex vid ifyllande av OCR-nummer).

Se information om e-faktura här: E-faktura internetbank

Är du redan e-fakturakund behöver du inte göra något eftersom uppgifterna förs över till oss automatiskt. Har du dessutom digital brevlåda kommer övriga utskick från AÖS att hamna där.

Autogiro
Autogirokunder kommer att få ett separat brev med information och en ny ansökningsblankett.

Digital brevlåda
Om du har digital brevlåda (men inte e-faktura) så kommer din faktura för sop- och              latrinhämtning att hamna i den digitala brevlådan.

 

Din första faktura från Avfallshantering Östra Skaraborg kommer att avse sista kvartalet 2019 och kommer att vara dig tillhanda under andra halvan av december månad.


Vid eventuella frågor kontakta oss på e-post: info@avfallskaraborg.se eller
på telefon 0500 - 49 81 85.


AVFALLSHANTERING ÖSTRA SKARABORG

Avfallshantering Östra Skaraborg


541 83 Skövde

 

Telefon: 0500-49 81 85
E-post: info@avfallskaraborg.se

Telefontid kundtjänst:
Måndag-Fredag  08:00-11:30, 13:00-15:00